Sage Cloud Demat
Het online platform voor een betere samenwerking tussen boekhouder en klant.
Analyseren, installeren en supporteren
Van ons mag je steeds verwachten dat we een betrokken partner zijn in elke stap van het proces. We analyseren uw noden, installeren de software en configureren op maat. Nadien volgt een opleiding en kan u gebruik maken van onze hotline support.
sage cloud demat – altijd uw cijfers beschikbaar
De software die elke boekhouder en klant zou moeten bezitten.
Alles meteen zien
Uw klanten krijgen steeds een accuraat beeld van de prestaties van hun onderneming door het visuele dashboard met financiële gegevens in de vorm van tabellen, grafieken en rapporten.
Werk productiever
Repetitieve taken zijn verleden tijd dankzij de doorgedreven automatisatie mogelijkheden in Sage Cloud Demat.
White label
Sage Cloud Demat is beschikbaar op een beveiligde website met uw logo erop. Zo maakt u een professionele indruk bij uw klanten.
Eenvoudiger data ingeven kan niet
Importeren van documenten vanuit mails, uploads, scanners, smartphones,… Veel makkelijker gaat het niet worden!
Al uw documenten digitaal
Alle boekhoudkundige documenten kunnen digitaal bewaard worden. U en uw klanten kunnen steeds alle documenten bekijken in de cloud.
Naadloos geïntegreerd met Sage BOB
Sage Cloud Demat werkt perfect samen met Sage BOB. U kan dus gewoon verder werken in uw vertrouwde omgeving.
Waarom Sage cloud demat?
De voordelen op een rijtje
Voordelen voor de boekhouder
Spreid de werklast
Dankzij Cloud Demat kunnen uw KMO-klanten hun facturen steeds onmiddellijk verwerken. Andere documenten, zoals rekeninguittreksels en loonfiches kunnen bovendien digitaal opgeslagen worden. Deze documenten kunnen u systematisch toegestuurd worden zodat u niet meer tot het einde van het kwartaal hoeft te wachten om ze in te geven.
Beperk terugkerende administratieve taken
Op het platform kunnen uw klanten antwoorden vinden op de meest gestelde vragen en zelfs hun eenvoudigste documenten verwerken. Zo hoeft u niet zoveel tijd te spenderen aan terugkerende administratieve taken en kunt u meer toegevoegde waarde creëren.
Versterk de relatie tussen klant en fiduciaire
Cloud Demat is het uitwisselingsplatform bij uitstek voor u en uw klanten. Zij hoeven hun papieren documenten namelijk niet meer te verzamelen en ze in mappen of dozen komen afgeven. Maar er zijn nog talrijke andere voordelen, zoals de raadpleging van documenten, de uitwisseling van boodschappen, de opvolging van de bedrijfscijfers, rapportering, en overzichten van de klanten en leveranciers.
Voordelen voor de klant
De klant heeft ononderbroken een overzicht van hun activiteiten
De klant heeft een ononderbroken overzicht van zijn boekhouding die niet meer “achter gesloten deuren” gevoerd wordt. Daarnaast kan hij steeds zijn belangrijkste cijfers raadplegen in rapporten en boordtabellen. Hij hoeft dus niet meer te wachten op de kwartaalresultaten en de jaarafsluiting om zijn resultaten te kennen.
Automatische digitale opslag
Uw klant kan zijn facturen registreren en de hiermee gepaarde documenten automatisch opslaan in de Cloud. Bovendien kan hij deze digitale opslagplaats raadplegen en bijwerken wanneer hij maar wil. Zo kan hij zijn documenten en cijfers zonder problemen online terugvinden.
Online administratie
Uw klanten kunnen hun documenten systematisch verzenden en digitaal opslaan. Zo blijft hun boekhouding steeds up-to-date. Telkens wanneer er bovendien een rekeninguittreksel binnenkomt, worden de binnenkomende en uitgaande facturen afgepunt. Uw klanten kunnen zelfs elektronische aanmaningen creëren, een procedure opstellen voor de goedkeuring van betalingen en betalingsbestanden aanmaken.
Mogelijkheden
De voornaamste mogelijkheden op een rijtje
Documenten ingeven en digitaliseren
- Door uw klanten of centraal bij u op kantoor
- Verschillende formaten en methodes: inscannen, downloaden, email, smartphone…
- Directe overdracht van facturen in e-fff-formaat
- Digitale opslag van alle documenten
Verzenden en verwerken in de boekhouding
- Facturen omzetten in “boekingsvoorstel” en integreren in de boekhoudsoftware
- Goedkeuring door uw medewerkers in een vertrouwde omgeving
- Optimale automatische verwerking dankzij aanpasbare regels
- Enkel en alleen gedigitaliseerde documenten
Boekhouding terugsturen
- Alle documenten en boekingen zijn online beschikbaar voor uw klanten
- Raadpleging belangrijkste cijfers en evoluties in een duidelijke boordtabel
- De financiële (standaard) rapporten worden opgesteld op basis van de huidige gegevens
- Uw klanten en u hebben toegang tot dezelfde informatie
Documentherkenning en -annotatie
- Documentherkenning van aankoop- en verkoopfacturen of andere documenten
- Ingave van relevante factuurgegevens
- Door externe leveranciers, door uw medewerkers of door de klant zelf
- Op basis van de beschikbare gegevens uit het boekhouddossier